Συχνές ερωτήσεις

Η συμμετοχή στις δράσεις του Καλού Αγωγού μπορεί να ξεκινήσει οποιαδήποτε στιγμή με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμη θέση. Για την ομαλή μας συνεργασία, υπάρχουν παρακάτω απαντήσεις σε ερωτήματα που ίσως τις βρείτε χρήσιμες.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2821 210022 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο kalosagogos@gmail.com.

Πριν την εγγραφή

Μπορώ να έρθω να δω το χώρο πριν την εγγραφή;

Φυσικά. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κλείσετε ένα ραντεβού.

Υπάρχουν άλλα κόστη εκτός από την μηνιαία συνδρομή;

Το μοναδικό κόστος που θα χρειαστεί να καταβάλετε είναι η μηνιαία συνδρομή.

Δεν υπάρχει ούτε κόστος εγγραφής, ούτε κόστος υλικών, ούτε θα σας ζητηθεί να πληρώσετε για οτιδήποτε άλλο.

Η εγγραφή ολοκληρώθηκε. Και τώρα;

Τι χρειάζεται να κρατάει το παιδί μαζί του;

Είναι εξαιρετικά σημαντικό το παιδί σας να κρατάει το ατομικό παγουράκι μαζί του. (Ο συντονιστής της δράσης με χαρά θα προσφέρει σφραγισμένο μπουκαλάκι εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα διακόψει την δράση για να εγκαταλείψει την αίθουσα προκειμένου να αναζητήσει σε άλλη αίθουσα σφραγισμένο μπουκαλάκι με νερό.)

Στις προσχολικές ηλικίες καλό είναι το παιδί να έχει στην τσάντα του μια πρόχειρη αλλαξιά.

Το παιδί ίσως είναι "λίγο" άρρωστο. Μπορεί να συμμετέχει στη δράση;

Η εμπειρία που μας άφησε η πρόσφατη πανδημία μας έδειξε ότι δεν υπάρχει λόγος να διασπείρουμε έναν ιό στους γύρω μας (είτε ο ιός είναι επικίνδυνος είτε όχι).

Γι’ αυτόν τον τον λόγο παρέχουμε δράση αναπλήρωσης το συντομότερο δυνατό μετά το πέρας της αδιαθεσίας/ίωσης.

Υπάρχει πολιτική αναπληρώσεων;

Κάθε χαμένη δράση μπορεί να αναπληρωθεί εντός δυο εβδομάδων.

Επίσης, εφόσον είναι γνωστή η ημερομηνία της απουσίας, υπάρχει η δυνατότητα αναπλήρωσης πριν από την προκαθορισμένη ημέρα δράσης.

Μέχρι πότε μπορώ να ανανεώσω την συνδρομή;

Η καταβολή του ποσού της δράσης για τη δέσμευσης της δράσης, γίνεται τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν την έναρξη (της δράσης).

Για τα παιδιά που βρίσκονται σε λίστα αναμονής, η εξόφληση του ποσού γίνεται λίγες μέρες πριν την έναρξη της δράσης. (Σε αυτήν την περίπτωση αποστέλλεται μήνυμα ενημέρωσης για διαθεσιμότητα).

Προσωπικά δεδομένα - επικοινωνία

Ποια είναι η πολιτική σας για τα προσωπικά δεδομένα;

Όλα τα προσωπικά στοιχεία που μοιράζεστε με τον Καλό Αγωγό καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους διαγράφονται πριν την έναρξη του επόμενου (σχολικού έτους).

Πόσο συχνά στέλνετε ηλεκτρονικά μηνύματα;

Κατά μέσο όρο στέλνουμε δυο ηλεκτρονική μηνύματα το μήνα. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις, απλά ζητήστε το μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.